مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-03سياسي

برنامه ریزی های جهادانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه است 


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم یکی از مهمترین جلوه های خدمت جهاددانشگایه را حرکت متناسب با نیازهای جامعه دانست.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم یکی از مهمترین جلوه های خدمت جهاددانشگایه را حرکت متناسب با نیازهای جامعه دانست.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم در گفت وگو با ایسنا از قم، با بیان اینکه این نهاد با نیروهای جوان و دانشگاهی فعالیت های بزرگی را در استان به سرانجام رسانده است، گفت: جهاد پیش از کرونا فعالیت های جدی و اثربخشی در عرصه های مختلف به اجرا رسانده بود و در دوران شیوع کرونا نیز در عرصه های مخلتف به دنبال رفع مشکلات استان بود.

وی گفت: افزایش مشارکت دانشجویان، توانمندسازی ایشان در حوزه های مختلف، ارتقای روحیه خودباوری و ترویج برنامه های فرهنگی متنوع با موضوعات جذاب در میان دانشجویان، مشارکت در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی در دانشگاه ها، مشارکت در ترویج و تعمیق و ارتقای گفتمان علم و نقد و مناظره در استان قم، افزایش تعامل با دانشگاه های استان و مراکز فرهنگی استان قم از دستاوردهای معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در سال های اخیر به شمار می رود.

حسینی حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی را موردتوجه قرار داد و افزود: مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی در راستای کنترل و کاهش آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های جهادانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه است 

برنامه ریزی های جهادانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه است